Akce
22.1.2021 - Webinář Zehnder: Proč volit řízené větrání s rekuperací tepla Zehnder? Výhody pro zákazníka oproti konkurenci.
on-line webinář.
Jak správně větrat? Kompletní systém. Prvotřídní větr...
22.1.2021 - První stavební veletrh online
on-line seminář.
Navštivte veletrh, promluvte si naživo a proberte Vaše otá...
26.1.2021 - Novinky ve zdravotní technice 2021
u vás.
Odborný webinář je určen pro všechny, kdo projektují a schvalují p...
28.1.2021 - Online seminář Modrozelená kuchařka
on-line seminář.
V rámci semináře se podíváme na vizi a trendy modrozelen...
Kampaň DISPLAY
Kampaň Display je evropská kampaň koordinovaná organizací Energie-Cités, sdružením měst a obcí se zájmem o rozumné hospodaření s energií a kvalitní veřejnou správu. Cílem kampaně je povzbudit místní samosprávy ke zveřejňování údajů o energetické náročnosti obecních budov. Za tímto účelem byl vytvořen systém hodnocení, jehož výstupem je energetický štítek podobný tomu, kterým se označují elektrické spotřebiče. Účast v kampani je dobrovolná.
Jak DISPLAY funguje?
Nástroje kampaně DISPLAY umožní účastníkům:
- spočítat spotřebu energie, vody a vypouštěné emise pro zvolené obecní budovy,
- klasifi kovat budovu podle energetické náročnosti,
- prezentovat výsledky v podobě štítku (informačního panelu), který může být vystaven v budově.
Štítek (panel) obsahuje tyto informace:
- spotřeba energie (kWh/m2/rok),
- emise skleníkového plynu CO2 (kg/m2/rok),
- spotřeba vody (l/m2/rok),
- pro každou z těchto tří oblastí zařazuje budovu do kategorie A-G podle náročnosti,
- v levém dolním rohu obsahuje výčet opatření ke zlepšení a posunu budovy směrem ke kategorii A,
- v pravém dolním rohu jsou údaje o zdrojích energie používaných v budově.